Seznamte se s našimi kandidáty do zastupitelstva Nehvizd

31.08.2018

Je nás patnáct a chceme pracovat pro vás - občany městyse Nehvizdy

Číslem 1 kandidátky Sdružení za Lepší život v Nehvizdech je Vladimír Nekolný, jeho představení a vizi dalšího směřování Nehvizd nabízíme v samostatném článku

Dalších čtrnáct kandidátů, kteří se ucházíme o vaši přízeň, se vám představuje právě nyní. 

Posuďte, zda si 5. a 6. října 2018 zasloužíme váš hlas.

Prostudujte si náš program.

A najdete nás i na Facebooku!

2 Bc. Jitka Záhrobská

Věk: 44 let

Rodinný stav: vdaná, 2 děti

Zaměstnání: pedagog

Jak dlouho bydlím v Nehvizdech: 15 let

Politická příslušnost: nestraník

Můj pracovní i osobní život se odehrává v Nehvizdech. Pracuji v Dětském centru Dráček, které jsem před sedmi lety založila. Z původně mateřského centra slouží nyní Dráček široké veřejnosti s nabídkou aktivit nejen pro děti, ale i pro dospělé a seniory. Dráček nabízí také možnost zaměstnání a lektorské činnosti pro naše občany.

Za největší úspěch považuji založení již dvou dětských skupin, které umožňují maminkám aktivní zapojení do zaměstnání již od dvou let věku dítěte bez obav a s garancí láskyplné péče o jejich dítě.

V uplynulých čtyřech letech jsem působila ve funkci neuvolněné radní pro oblast školství, kultury a sportu. Hlavní náplní byla spolupráce všech organizací v obci, a především pořádání akcí pro nehvizdské občany, na kterých sama jako dobrovolnice pracuji.

Ve volném čase působím v T.J. Sokol Nehvizdy jako trenérka karate pro děti. V současné době s námi cvičí karate již padesát dětí.

Pokud budu zvolená i v dalším volebním období, je mým cílem pokračovat ve výše uvedených aktivitách. Nově se chci zaměřit také na volný čas dospívající mládeže a dospělých. Ráda bych se zaměřila i na sociální oblast, především pomoc seniorům a rodičům v nouzi. A udělám vše pro uskutečnění dlouhodobého plánu - výstavby domu pro seniory.

3 Josef Kolář


Věk: 52 let

Rodinný stav: ženatý, 2 děti

Zaměstnání: dispečer-elektro

Jak dlouho bydlím v Nehvizdech: 48 let

Politická příslušnost: nestraník

V naší obci jsem vyrůstal od dětství a mám ji rád. Nehvizdy jsou mým domovem, který nechci měnit. V dospělosti jsem se snažil pomáhat nejprve v tělovýchovné jednotě a později i jako zastupitel. Jsem starostou T.J. Sokol Nehvizdy, zajišťuji hladký chod naší tělocvičné jednoty a podporuji rozvoj činnosti jednotlivých oddílů. V rámci zastupitelstva jsem neuvolněným místostarostou obce a podílím se na řízení a chodu obce Nehvizdy. Třeba i na tom, aby vám v ulicích svítily lampy pouličního osvětlení nebo o Vánocích měly Nehvizdy tu správnou světelnou náladu...

Především jsem ale v posledních letech stál po boku starosty u projektu výstavby unikátní školní tělocvičny. Mojí starostí je zajištění jejího celoročního využití a provozu, a to nejen v rámci školy, aby i v odpoledních hodinách ku prospěchů spolků v Nehvizdech a široké veřejnosti.

Ve spolupráci se sokolem jsem se zasadil o vybudování nových tenisových kurtů u fotbalového hřiště. Svojí činností pomáhám při rozvoji volnočasových aktivit dětí i dospělých téměř na všech akcích.

V novém zastupitelstvu bych se chtěl i nadále věnovat především oblasti rozvoje infrastruktury obce, kulturního a sportovního vyžití zejména mládeže.

4 Ing. Pavel Horák

Věk: 46 let

Rodinný stav: ženatý, 2 děti

Zaměstnání: IT architekt

Jak dlouho bydlím v Nehvizdech: 14 let

Politická příslušnost: nestraník

Nehvizdy jsou pro mě místem, kam jsem se před lety nastěhoval s rodinou a kde jsem našel nový domov. Pocházím z Ostravy, proto si nesmírně vážím nehvizdské komunity, která nás přijala. Vždy jsem se snažil do dění v obci zapojit, proto mě můžete potkat téměř na všech akcích, které obec pořádá, vždy jako dobrovolníka. Už sedm let vedu také oddíl stolního tenisu v T.J. Sokol Nehvizdy, v této organizaci jsem členem výboru. Čtyři roky pracuji jako zastupitel a dva roky jsem neuvolněným předsedou komise finanční a bezpečnostní.

Sám pracuji hlavou, proto si uvědomuji, jak je důležité, aby si ve volném čase mohli lidé v Nehvizdech aktivně odpočinout. Mým cílem je dokončení cyklostezek, v ideálním případě i in-line dráhy kolem Nehvizd.

Budu usilovat, aby měly Nehvizdy v blízké budoucnosti dalšího obecního strážníka. A také, aby v obci přibyly další tlačítkové semafory, především v lokalitě Lentilek a u nově chystané autobusové zastávky u benzinové pumpy.

Protože jsem v mládí téměř deset let vedl turistický oddíl, vím, jak je důležité preventivně s mladými lidmi pracovat a upozorňovat je na hrozby, které moderní společnost přináší. Budu proto intenzivně spolupracovat s Policií České republiky na vymýcení jakékoliv výroby a distribuce omamných a psychotropních látek v obci, a samozřejmě na preventivních programech ve škole.

5 Ing. Jiří Poběrežský 

Věk: 56 let

Rodinný stav: ženatý, 2 děti

Zaměstnání: obchodní ředitel

Jak dlouho bydlím v Nehvizdech: 56 let

Politická příslušnost: nestraník

V Nehvizdech žiju od narození a neměnil bych! Od dětství jsem členem AFK Nehvizdy, posledních dvacet čtyři let jsem předsedou našeho fotbalového klubu. Vyzkoušel jsem si i působení v hasičském sboru.

Vždy jsem se účastnil všech aktivit, které se v Nehvizdech konaly a nejinak tomu bude, pokud mi dáte ve volbách hlas. Nesmírně mě těší, že se za posledních osm let fotbalové hřiště a jeho zázemí využívá ke konání akcí, ať už jde o dětské dny, drakiádu či vítání adventu.

V zastupitelstvu chci prosazovat zájmy všech sportovců z Nehvizd, účastnit se výstavby nového sportovního areálu, a především pak budu dbát na výchovu mládeže ke sportu. Jsem zastáncem prosazování věcí rozumných s přínosem pro celý městys, a především budu vždy stát na straně občanů Nehvizd.

6 Jiří Glatt

Věk: 60 let

Rodinný stav: ženatý, 1 dítě

Zaměstnání: podnikatel

Jak dlouho bydlím v Nehvizdech: 42 let

Politická příslušnost: nestraník

Celý život pracuji v zemědělství, chovám, koně a mnoho dalších zvířat zde v Nehvizdech. V zastupitelstvu pracuji několik volebních období. Rád bych se i nadále, pokud mi dáte hlas, věnoval práci s našimi seniory, zajišťoval pro ně kulturní a společenské akce. Také si myslím, že je důležité jim vytvářet podmínky pro jejich setkávání se a nepustit je ze společenského života v obci. Další oblast, kterou chci rozvíjet je naše společné životní prostředí. Budu prosazovat výsadbu zeleně jak v nejbližším okolí našich domů, tak podél polních cest a na všech vhodných místech.

V Nehvizdech v minulosti nikdy moc stromů nebylo, pojďme to společně změnit.

Aktivně podporuji budování vztahu našich dětí k přírodě a všemu živému. Myslím si, že musíme děti dostat víc do přírody a blíž ke zvířatům a věřte mi, že nám to pomůže vychovat z nich bezvadnou novou generaci Nehvizďáků.

7 Ing. Richard Sedlický

Věk: 53 let

Rodinný stav: ženatý, 2 děti

Zaměstnání: podnikatel v oblasti IT a kancelářské techniky

Jak dlouho bydlím v Nehvizdech: 25 let

Politická příslušnost: nestraník

Funkci neuvolněného člena rady městyse zastávám od roku 2006 a v obci mám na starost komisi stavební a životního prostředí. Současně jsem jednatelem nehvizdských technických služeb. Zabývám se zejména posuzování stavebních záměrů našich občanů, poskytováním konzultací při výstavbě rodinných domů a drobných staveb, rozvojem obecní infrastruktury i zeleně v obci. V rámci technických služeb koordinuji činnosti související zejména s údržbou Nehvizd.

V minulosti jsem se spolu se členy naší komise podílel například na instalaci bezpečnostních opatření, jakými byly semafory, přechody pro chodce, prosadili jsme úpravu náměstí, zajistili omezení tranzitu těžké nákladní dopravy.

Připravoval a koordinoval jsem mimo jiné projekt výstavby chodníku na ulici Toušeňské. Již více než rok se intenzivně věnuji přípravě projektové dokumentace pro výstavbu chodníku k Lidlu včetně čtyř nových autobusových zastávek pro obsluhu bytových zón v Canabě a obchodní zóny u kruhového objezdu. Tuto akci bych chtěl v příštím volebním období dovést k realizaci a výstavbu zahájit již v roce 2019.

Aktivně se budu podílet na přípravě nových cyklotras s napojením na okolní obce a v rámci své činnosti v komisi budu prosazovat a koordinovat výsadbu zeleně, včetně zřízení lesoparku v Nehvizdkách a v lokalitě Nová Skála.

Jako prioritu v oblasti dopravy vidím vybudování obchvatu obce a napojení autobusových linek na vlakové spoje ve Mstěticích. Ve své další práci chci zúročit nabyté zkušenosti, být nápomocen všem občanům našeho městyse a podílet se i nadále na jeho obnově a rozvoji.

Dlouhá léta také v Nehvizdech dokumentuji většinu společenských akcí. Zhotovené fotografie ukládám do veřejné galerie na stránkách městyse, kde jsou zdarma k dispozici jak obci, místním spolkům, tak všem našim občanům

8 Mgr. Petra Doucková

Věk: 40 let

Rodinný stav: rozvedená, jedno dítě

Zaměstnání: učitelka

Jak dlouho bydlím v Nehvizdech: devět let

Politická příslušnost: nestraník

V Nehvizdech jsem prožila mnoho dobrého. Poznala jsem zde hodně přátel a zajímavých lidí. V neposlední řadě mi naše základní škola poskytla skvělé podmínky pro moji praxi učitelky. Setkala jsem se se spoustou výborných kolegyň a kolegů. V Nehvizdech žiji ráda, není mi tedy lhostejné, kam a jakým směrem se vydají.

Jsem učitelkou 1. stupně základní školy v Nehvizdech již devět let. Několik let se věnuji vedení keramického kroužku pro děti. Každoročně pořádám výtvarnou výstavu našich žáků. Zajímá mě kreativní činnost, kterou uplatňuji právě při práci s dětmi. Také se zabývám kresbou a grafickou činností. Konečně, pokud chodíte na vítání Adventu, pak vězte, že i Ježíškovu poštovnu a další výtvarné prvky jsem malovala já společně s kolegyní Klárou Příplatovou.

V Nehvizdech bych chtěla podpořit kulturní dění. Mojí snahou bude také se podílet na dalším rozvoji základní školy, jak pro naše děti, tak pro učitelský sbor. Budu se také jakkoli snažit zlepšit podmínky pro obyvatele Nehvizd.


9 Daniel Štěch

Věk: 45 let

Rodinný stav: ženatý, 2 děti

Zaměstnání: podnikatel

Jak dlouho bydlím v Nehvizdech: 45 let

Politická příslušnost: nestraník

Když jsem před čtyřmi lety kandidoval do zastupitelstva, sliboval jsem, že se zasadím o rekonstrukci a výsadbu zeleně na cestě u sv. Anny. Myslím, že se nám to povedlo a získali jsme krásnou cestu na procházky. Samozřejmě jsem se snažil na tento projekt navázat a prosadil jsem, aby ve všech nových ulicích byly sázeny stromy a při projektování byla vytvářená místa na jejich výsadbu.

Na jaře letošního roku jsme spolu s vámi vysázeli 48 lip podél cyklostezky. Zeleň jsme nedávno vysázeli také u Rákosničkova hřiště, významné úpravy se dočkalo také prostranství před obecním úřadem. Za osm let, co jsem zastupitel, jsme v Nehvizdech vysadili více než 400 stromů a přes 2500 keřů. V nových projektech máme připraveno místo na výsadbu nejméně 150 stromů a mnoha keřů.

Pokud mě zvolíte zastupitelem, chci se zasadit o vysazení stromů podél chodníku v ulici Horoušanské směrem k Schiedelu, vysazení zeleného pasu podél nové zástavby od Rákosničkova hřiště až na ulici Pražskou a samozřejmě také dosázení zeleně u cyklostezky.

Jako velkou výzvu beru přípravu projektu lesoparku v bývalé cihelně a jeho vytvoření. V rámci komise stavební bych rád pokračoval na přípravě dostavby školy, na které právě pracujeme. Stejně tak je pro mě důležité zbudování chodníku k Lidlu a nových autobusových zastávek. Samozřejmě se chci i nadále jako zemědělec podílet na podzimním zemědělském dnu a také na přípravě Adventu.

10 Jana Nepivodová

Věk: 59 let

Rodinný stav: vdaná, 2 děti

Zaměstnání: referentka zákaznického centra

Jak dlouho bydlím v Nehvizdech: 39 let

Politická příslušnost: nestraník

Osud naší obce mi nebyl, není a nebude nikdy lhostejný. Mám za sebou páté volební období jako zastupitelka, v minulosti i jako radní Nehvizd. Za těchto dvacet let se naše obec v mnohém změnila. K lepšímu! A v posledních letech se změnil i život lidí a začalo se skutečně v Nehvizdech "Žít, a nejen bydlet". S tímto heslem jsme konečně začínali volební období 2010 a jsem přesvědčena, že se nám je podařilo naplňovat.

Jelikož je stále co zlepšovat, chtěla bych pokračovat v rozvíjení aktivit, které budou pro život lidí v Nehvizdech přínosné, zajímavé a příjemné. Své získané zkušenosti z předešlých let v zastupitelstvu, chci uplatňovat opět v oblasti sociálních služeb, péče o seniory, správy, ekonomiky a financí městyse.

11 Ing. Eliška Myslivečková

Věk: 29 let

Rodinný stav: v partnerském vztahu, 1 dítě

Zaměstnání: OSVČ, nyní na rodičovské dovolené

Jak dlouho bydlím v Nehvizdech: 3 roky

Politická příslušnost: nestraník


Po ukončení studií na České zemědělské univerzitě v Praze, fakultě životního prostředí, jsem pracovala v oblasti ochrany životního prostředí a v odpadovém hospodářství. V této oblasti mám zkušenosti ve státní i soukromé sféře.

Nyní jsem na rodičovské dovolené s osmnáctiměsíční dcerou. Pro můj rodinný život byl výběr městysu Nehvizdy jasnou volbou. Celý dosavadní život jsem prožila v Polabí, kterému patří celé mé srdce. Ke kandidatuře mne přivedl zájem aktivně se zapojit do chodu a rozvoje našeho městyse, a to zejména při budování kvalitního, čistého a moderního životního prostředí. Je mi ctí být součástí týmu, který má za sebou velké množství kvalitně odvedené práce.

12 Vladimír Bartoš

Věk: 42 let

Rodinný stav: ženatý, 2 děti

Zaměstnání: Account Manager v IT

Jak dlouho bydlím v Nehvizdech: 11 let

Politická příslušnost: nestraník

V Nehvizdech žiji již jedenáct let a jsem rád, že - budu-li zvolen - budu moci přispět k rozvoji městysu také jako zastupitel. Budu usilovat o prodloužení a napojení cyklostezky do okolních obcí a na jejich vybudované cyklotrasy, dokončení trávníkového hřiště v lokalitě Uniga pro míčové hry a vybudování obchvatu okolo Nehvizd dle územního plánu.

Jsem přesvědčen, že je důležité vybudování dvou nových sjezdů/nájezdů na dálnici D11 - první na křížení se silnicí do Vyšehořovic a druhý přímo pro nákladní dopravu do skladů u Jiren. A budu se zasazovat o zastavení další výstavby skladových hal.

Věřím, že výše uvedené bude mít především pozitivní dopad na bezpečnost obyvatel v obci, snížení dopravy, a to nejen nákladní, a lepší využití volného času pro rodiny s dětmi.

13 David Janků

Věk: 43 let

Rodinný stav: ženatý, tři děti

Zaměstnání: obchodní manažer

Jak dlouho bydlím v Nehvizdech: 4 roky

Politická příslušnost: nestraník

Před čtyřmi lety jsem se se svou rodinou přestěhoval do Nehvizd, které se nám staly novým domovem. Našli jsme tady spoustu nových známých a přátel, se kterými se setkáváme nejen soukromě, ale také na skvělých akcích, které městys pořádá. Právě tam mě často potkáváte s fotoaparátem v ruce, zaznamenávám průběh, který si následně můžete připomenout například na webových stránkách městyse nebo v Kurýru.

Vzhledem k tomu, že mám tři děti, rozhodně mi není lhostejné, co se v Nehvizdech děje, a jak se městys vyvíjí a bude vyvíjet. Proto bych se rád zapojil a byl nápomocen u dalšího rozvoje. Mezi mé záliby patří offroadové závody a vše, co se týká automobilů.


14 Eva Luňáková, Dis.

Věk: 35 let

Rodinný stav: vdaná, 3 děti

Zaměstnání: účetní

Jak dlouho bydlím v Nehvizdech: 35 let

Politická příslušnost: nestraník

V Nehvizdech žiji od narození. Již čtrnáct let se aktivně podílím na dění v T.J. Sokol Nehvizdy. Po tuto dobu pravidelně pro děti pořádám akce, jako jsou dětský karneval, den dětí či mikulášská nadílka a Šlapeto. Nyní jsem v sokole na pozici náčelnice a na sportovním vyžití se podílím trénováním dětí v oddíle atletiky.

Od roku 2012 jsem členkou Komise školství, kultury a sportu, abych mohla pomáhat při zajišťování akcí pro širokou veřejnost. Byla jsem u vzniku klubu pro mládež Stovka a stala jsem se jeho vedoucí. Pořádáním akcí se snažím podpořit setkávání a poznávání lidí navzájem. V Nehvizdech bych chtěla dopřát všem věkovým skupinám aktivně trávit svůj volný čas, ať už v organizovaných kroužcích, během společenských událostí, či možnosti mít si kam vyjít na procházku.

15 Roman Dohnal

Věk: 43 let

Rodinný stav: ženatý, 2 děti

Zaměstnání: podnikatel a trenér

Jak dlouho bydlím v Nehvizdech: 5 let

Politická příslušnost: nestraník

V Nehvizdech bydlím pátým rokem se svou rodinou. Velmi rychle jsme si tu zvykli. Podnikám 25 let v oboru elektro. Kandiduji proto, abych se podílel na rozvoji volnočasových aktivit a sportu v naší obci.

Ve svém volném čase se věnuji trénování v národním sportovním centru mládeže, které se zabývá přípravou talentovaných cyklistů. I proto budu rád, pokud se budu moci zasadit o rozšíření možnosti cyklistiky po Středočeském kraji, a zasadím se o návaznost nehvizdské cyklotrasy na další v Polabské nížině.

V případě získání vaší důvěry bych se chtěl podílet na rozvíjení programu Sdružení kandidátů Za lepší život v Nehvizdech.


© 2018 Program Nezávislých kandidátů Za lepší život v Nehvizdech do obecního zastupitelstva. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky